Total Străini

1.3KReport

Căile ferate din Marea Britanie au fost operate în anii 1970 de British Rail, cu două sindicate principale ASLEF (șoferi) și NUR (lucrători feroviari. ASLEF a cerut grevă, dar nu toți șoferii erau afiliați, iar trenurile erau încă capabile să circule, cu toate că un serviciu schelet. Orașul Londrei își atrage majoritatea lucrătorilor din centurile de navetă deservite de căile ferate, fiind un oraș vechi, infrastructura rutieră făcând aproape imposibil deplasarea cu mașina. Aceasta însemna că trenurile care transportau în mod normal 800 până la 1000 de pasageri strângeau până la 2000. oameni într-un spațiu care nu este conceput pentru ei.
Era ora 1:00 și ora pentru prânzul lui Sue. Banca Internațională la care lucra ea se afla la o aruncătură de băț de Pettiecoat Lane, care, în afară de faptul că era faimoasă pentru piața de duminică, funcționa și în formă redusă în zilele săptămânii. Era un vizitator regulat. iar astăzi, împreună cu alte trei fete, aranjaseră o excursie la magazinul de vitrine. Când au părăsit clădirea, căldura zilei le-a lovit, era august și, neobișnuit pentru Anglia, temperaturile erau în anii 90. Fetele se rochiau toate în uniforma standard City. Fetele, costumele de afaceri, s-au plimbat prin piață, atrăgând o mulțime de bătaie de cap atât de la deținătorii de tarabe, cât și de la clienți. vânzând rochii ieftine de vară din bumbac, iar Sue a remarcat cât de potrivite ar fi fost acestea. În acea dimineață, când era mai răcoare, fusese pretuită în trenul ei împreună cu toți ceilalți nefericiți și cu perspectiva
călătoria ei de întoarcere în acea seară trebuind făcută cu temperaturi încă în anii '80 ea i
mpulsiv a cumpărat o rochie.
Între timp, mă bucuram de câteva halbe de bere cu croonies mei în Green Man.
La sfârșitul zilei ei de muncă, Sue era nehotărâtă dacă să se schimbe în noua ei rochie cumpărată sau să încurajeze trenul potrivit, ea a decis să o înfrunte. De îndată ce a deschis ușa spre stradă, a știut că a fost o decizie greșită și s-a întors rapid în Camera Doamnelor pentru a se schimba. genunchi. De îndată ce a pus rochia, a știut că este corectă, de fapt atât de corectă încât a renunțat chiar la lenjeria. De data aceasta, când a intrat în stradă, a simțit o exilerare în timp ce briza caldă a împins rochia în jurul ei. pe peronul de pe strada Cannons erau mulți alții care sperau într-un tren spre Sevenoaks, la 20 de mile și 35 de minute distanță. Tannoy a zbuciumat și a anunțat sosirea trenului, iar mulțimea s-a agitat. Trenul a intrat și s-a oprit. Sue era la 5 metri. de la uşă şi sa alăturat mulţimii îmbarcându-se ştiind că nu va fi loc. Scaunele erau dispuse fie în faţă, fie în spate,2 pe o parte, 3 pe cealaltă, lăsând un spaţiu în mijloc pentru a traversa trăsura. Aşa cum credea ea toate locurile au dispărut, oricum ea a reușit să beneficieze de rezemat de cadrul scaunelor, în mijloc, ceea ce i-a permis ca bonus să se țină de portbagaj pentru stabilitate.
Am terminat treaba și am mers cu greu spre Cannon Street, știind ce soartă mă aștepta. O plimbare împuțită și incomodă până la Sevenoaks, a sosit trenul și m-am luptat pentru a ajunge la ușă. La naiba, toate locurile dispăruse, ah, dar poziția stâlpului înclinat în centru mai bine că nimic. Cumva, fiecare om a reușit să urce și apoi a explodat trenul, trenul avea să facă o oprire suplimentară la London Bridge, gară la o jumătate de milă distanță și, în mod normal, nu o oprire programată. Când trenul a plecat, am devenit o fată poziționată. vizavi, de asemenea, aplecat. Podul Londra, Dumnezeule meu hoardele de oameni, și toți au încercat să se îmbarce. Dovlecelul din interiorul trenului a crescut și am fost împins din ce în ce mai aproape de fată. Avea aproximativ 23-24 de ani, era subțire și purta o rochie neobișnuită de bumbac. atârnând în pliuri până la genunchi.
Sue pur și simplu nu-i venea să creadă că atât de mulți oameni s-au strâns la bord pe London Bridge, mulțimea o forțase din ce în ce mai aproape, până aproape că se atingeau, de un tip înalt aplecat vizavi. Se simțea destul de ciudată, rochia plină și fluidă aproape făcută. ea crede că era goală, ceea ce aproape era. Trenul a plecat și a luat-o în viteză, legănându-o în timp ce trecea peste punctele din apropierea gării. În ciuda faptului că s-a agățat de suportul pentru bagaje, nu a putut să împiedice să se lovească de băiatul destul de atrăgător. Herb întregul corp a fost presat de-a lungul lungimii lui și, în ciuda circumstanțelor, ea se bucura de fapt de senzația.
Pe măsură ce trenul a părăsit London Bridge, a început să se legăne și am fost forțat să mă împotrivesc cu fata menționată mai sus. Acolo unde stăm noi însemna că cei așezați nu puteau să vadă nimic în afară de capetele noastre și cei care stăteau în picioare incapabili să vadă nimic sub înălțimea pieptului. Nu știu dacă ar fi vrut s-o facă, dar corpul ei era lipit de al meu, ceea ce în rochia aia subțire pe care o purta era destul de drăguț. La dracu, foarte drăguț, puteam să mă simt greu. Oh, nu, sute de oameni, 30 de minute până la Sevenoaks, trebuie să încerc să mă gândesc la altceva. Am închis ochii și am încercat să mă gândesc la meciul de sâmbătă.
Legănarea trenului a crescut, la fel cum a crescut viteza, făcându-i-o pe Sue să-și frece ușor corpul de băiat. Din nou, trenul a zguduit și a fost aruncată puțin în lateral și ce era asta, el era greu. Privind în jur, a văzut că toți erau absorbiți. îndurarea călătoriei și din cauza locului în care stăteau nimeni nu putea ea sub înălțimea capului. Ea eliberă strânsoarea suportului pentru bagaje de la mâna dreaptă și, când trenul a zguduit, îl lăsă pe lângă ea.
Retrăiam meciul de sâmbătă și tocmai eram pe punctul de a înscrie golul de la egalare, când trenul a zguduit din nou și fata s-a întors pe jumătate. Închiderea ochilor și jocul păreau să aibă puțin efect asupra problemei pantalonilor, când dintr-o dată am simțit o mână pe mine. coapsa. A tras încet o potecă de-a lungul cârjei mele, când trenul a zguduit din nou și iată-l pe membrul meu. Deschizând ochii, totul părea ca un vis, mulțimi de oameni în jurul meu și o mână pe penisul meu. M-am uitat la fată, Ochii noștri distanța la mai mult de 2 metri, dar nu a existat nicio reacție acolo, sau era acolo, o scânteie mică, o privire care mi-a spus totul.
Cu mâna lângă ea, Sue și-a schimbat poziția cu următoarea zguduială din tren, a așezat-o pe coapsa băiatului care avea ochii închiși. Nicio reacție, așa că a început treptat să întindă mâna spre cârja lui. Încă o zguduire și iată că Era în mâna ei. Băiatul deschise ochii, dar părea oarecum îndepărtat, apoi o privi drept în ochi. Încercând cu disperare să țină tigaia moartă, ea știa că el știa. În timp ce trenul se legăna, ea s-a frecat, el păstrând și o expresie de tigaie moartă. Încetul cu încetul, ea a ușurat presiunea asupra penisului și apoi a întins mâna spre fermoarul lui. a căutat cu disperare un fel de aprobare, dar nimic.
M-am bucurat foarte mult de atenția pe care mi-o acorda mâna ei când s-a oprit încet, apoi a fost aplicată din nou pe fermoarul meu. să se uite la mine, întrebându-mă ceva, ce semn aș putea să-i dau, Hristos ce vrei. Apoi, incredibil, mi-a tras fermoarul și și-a băgat mâna în pantaloni. Din nou privirea ei, ce naiba fac ? Treci, zguduise, iar ea mi-a extras penisul. NU VREAU SA FIU ARESTAT.
Sue a avut mâna în pantalonii băieților. Încă nu a răspuns de la el, vino prostuc da sau nu. Dacă nu o voi face și, cu următoarea zguduire, i-a scos penisul din pantaloni. Acum a primit un răspuns, a fost șoc , frică sau poftă. Ce naiba. Ținându-l în continuare penisul, ea și-a dat drumul pe suportul de bagaje și s-a rotit, întorcându-și spatele la el. Acum se sprijinea în față pe despărțitorul scaunului, cu băiatul apăsând pe spate. Fără să o elibereze. ține-l de penis, ea a reușit să se întindă în jos și să ridice tivul rochiei peste membrul lui.
Nu vreau să fiu arestat a fost tot ce mi-am putut gândi când, deodată, fata s-a manevrat astfel încât să-și îndrepte spatele spre mine și și-a ridicat tivul rochiei peste butonul meu. Prea mult, mult prea mult pentru mine, am fost plecat. Și-a tras mâinile. până la capul ei și le-a sprijinit pe partea laterală a scaunului și capul ei pe mâini. Arcuindu-și spatele, și-a despărțit picioarele și și-a împins pelvisul înapoi pe mine. Mi-am îndoit genunchii și am lăsat penisul să o mângâie. Trenul a făcut-o să urmeze în interiorul coapsei ei când s-a zguduit, acolo se cuibărea în deschiderea ei. Era atât de ud, oh, atât de umed, și apoi, desigur, următoarea zguduire am fost în interiorul ei. Cât de bine m-a simțit, Bineînțeles, o acțiune urgentă era exclusă, dar trenul legănându-se mai mult decât compensa. Încet, încet, am simțit că ajung la un punct culminant când spasmele din interiorul ei au asigurat că o fac. În ciuda faptului că am încercat să păstrez controlul asupra mea, nu puteam și tipul. lângă mine s-a întors și mi-a aruncat o privire ciudată.
Sue își simțea penisul mișcându-se pe interiorul coapsei ei, oricât de tare putea încerca ea încerca să se poziționeze deasupra lui., când o zguduire, el era înăuntrul ei. Și-a îngropat capul mai mult în mâini și și-a ținut respirația. simțind, legănarea blândă, oh ea avea să vină oh încântare, o astfel de încântare. Când venea, a simțit și băiatul venind și a oftat de plăcere. Bărbatul care stătea lângă ei a privit suspicios la ea, dar ea era dincolo de simțul. Băiatul a alunecat ușor de aici, apoi s-au aplicat frânele și trenul s-a oprit în stația Sevenoaks. Bang, bang ușile s-au deschis trântind de vagon, masa transpirată și plină de umanitate s-a degorjat și Sue cu greu reușind să stea întoarse pentru a se uita la băiatul, dar a plecat.
Când trenul a intrat în Sevenoaks, m-am strecurat din fată, trenul s-a golit rapid și, de îndată ce am putut, m-am îmbrăcat, am ieșit și m-am dus la soția și copiii care așteptau în parcare.r

Povesti similare

Regina Yavara: Capitolul 35

Pentru cei care nu au citit Queen Yavara: Adrianna’s Story, le-am inclus mai jos un rezumat al acesteia. Povestea a fost o novelă care a detaliat transformarea și evoluția personajului Adriannei și cuprinde capitolele 28 până la 34. Sinopsis Povestea Adrianei Adrianna își folosește abilitățile de comandant pentru a stăpâni populația sălbatică de triburi și imigranți ardeni. Ea își câștigă respectul printr-o demonstrație brutală de forță și, la rândul său, le demonstrează celorlalți hibrizi că este capabilă să fie guvernantă, chiar dacă reticentă să facă acest lucru. Există alți șapte hibrizi pe care Yavara i-a schimbat. Femeile devenite hermafrodite sunt: ​​Eva...

644 Vizualizari

Creatura nopții_(1)

Prima dată când am îngenuncheat pentru el, am simțit că era o nouă zi, am simțit libertatea pe care o căutam. Întotdeauna am știut că eram gata să-l slujesc și întotdeauna am știut că locul meu va fi aici, uitându-mă la un bărbat atât de minunat. ar putea fi altundeva? Am 16 ani „atât de tânăr” Îmi amintesc că acesta a fost primul lucru pe care l-a spus când s-a uitat peste corpul meu evaluându-mă. Sunt palid, atât de palid, pielea mea este mai albă decât cum ar arăta culoarea normală a pielii. Simt că aș fi desenul unui copil care...

1.4K Vizualizari

Trandafirul Spinos Ch.04

Scarlett și-a strâns buzele pline în timp ce se aplecă spre biroul jos de lângă patul său, luând pana care aștepta acolo, scufundând-o în cerneală neagră și atingând excesul înainte de a nota pe hârtia care aștepta lângă el, rostind cuvintele cu voce tare. cu o voce blândă, așa cum a făcut. „Orcesa, deși dominantă în natura ei, am descoperit, poate fi stăpânită cu pârghia potrivită. În timp ce se străduiesc să pară conducători și puternici, o declarație cu siguranță sporită de puterea lor evidentă și priceperea fizică, ei, la fel ca majoritatea pe care i-am găsit, pot fi ușor manipulați...

774 Vizualizari

Lecții de la Allison partea 1

Sora mea Alison este cu șase ani mai mare decât mine și o vulpe totală. În fiecare vară, îmi amintesc că băieții din tot cartierul nostru se adunau la piscină pentru a se plimba peste trupul ei superb îmbrăcat în bikini. Știu că mulți oameni cred că este ciudat să se gândească la sora lor așa, dar nu mi-a fost niciodată rușine. În ceea ce mă privea, era la fel ca orice altă fată, deși mult mai fierbinte decât majoritatea. Până astăzi îmi pot aminti cel mai mare vis pe care l-am avut vreodată, ca și cum ar fi fost noaptea...

655 Vizualizari

Mașina de spălat

„De ce nu încerci?” Ochii mari căprui ai Laurei s-au mărit în timp ce un fior obraznic i-a străbătut corpul făcând-o să se cutremure puțin la gândul la asta. „Fii serioasă”, i-a spus Laura cu un zâmbet timid către cea mai bună prietenă a ei, Tally. Laura și Tally stăteau într-o cafenea, așa cum făceau de obicei în pauza de cină, discutând. Tally fusese cea mai bună prietenă cu Laura de când erau la școală; aici erau încă cei mai buni prieteni la vârsta de 33 de ani, chiar lucrând în aceeași clădire de birouri. Ceea ce vorbeau era despre un...

546 Vizualizari

Likes 0

Alături nu atât de fetiță

A trecut aproape o săptămână mai târziu, Lisa a sunat din nou. Tu singur? ea a intrebat. Am dat din cap. Ea a intrat cu pasi mari. „Unde este dormitorul”, a întrebat ea urcând deja scările. Am urmat-o șovăitor și i-am arătat dormitorul principal. Astăzi purta o rochie mișcă cu nasturi în față. „Ce vrei”, am întrebat nesigur „Vreau să mă faci să vii din nou”, a răspuns ea brusc. „Ți-am spus data trecută, o să-mi dai ceea ce vreau și când vreau”. Încă nesigur, am întrebat-o cum vrea să facă asta. „Cred că de data asta este patul, dar vreau...

566 Vizualizari

Fantezie sau curiozitate

Fantezie, curiozitate sau adevăr Ei bine, de unde să încep………Sunt sigur că o să-mi dau seama…. Sunt în relația mea cu un bărbat minunat de 3 ani și pot spune sincer că a fost cea mai bună. M-a învățat destul de multe lucruri despre dracu’ despre care nici măcar nu am știut că există. Mâncarea, fructele și jucăriile, pot spune că joacă un rol important în distracția când vine vorba de sex. Să nu mai vorbim, un camera video o face și mai distractiv. Omul ăsta, Dumnezeule, are cel mai mare cocoș pe care mi-am pus buzele vreodată. Nu m-am apucat...

369 Vizualizari

Cea mai mare zi

Azi dimineață a început grozav. Mai bine decât mi-aș fi putut imagina vreodată. Făcusem o înțelegere cu soția mea. Dacă ar fi vrut să folosesc banii pe care i-am câștigat la jocul de poker de săptămâna aceasta pentru a merge la Columbus și a vedea noul club de dans pe care l-au construit, ar trebui să-mi ofere o zi întreagă de plăcere sexuală ori de câte ori avea ocazia. Această dimineață a început prin a mă trezi cu păsărica ei strălucitoare care plutea la doar câțiva centimetri de fața mea. Ea știe cât de mult îmi place să-i mănânc păsărică. Probabil...

2.4K Vizualizari

A naibii ca câinii

Kelly ne observă pe mine și pe Doberman pe plimbarea de seară. Pornim cam în același timp, de obicei, dând din cap sau zâmbind unul altuia când trecem. Dobermanul este cel care i-a atras interesul la început. Câinele meu este un animal magnific și din cauza lui Patra, Kelly este interesat de el. Patra este însoțitorul canin drag al lui Kelly. Când Patra a intrat în călduri pentru a-și lua o pereche, Kelly s-a gândit la câinele meu. Kelly știa unde locuiesc; Mă văzuse transformându-mă în poarta de fier de multe ori. Intrând în curtea mare, Kelly se uită în jur...

3.5K Vizualizari

Partidele Alături

Povestea Fbailey numărul 777 Partidele Alături Pe măsură ce am crescut, familia mea a locuit chiar lângă o tavernă sălbatică. Mama a încercat să-l claseze numindu-l un bar, dar pe panou scria Tavern. Vechiul nostru gard se dărâma așa că într-o primăvară l-am ajutat pe tata să instaleze unul nou. Cel mai bun preț pentru gardul de confidențialitate a fost pentru secțiuni înalte de cinci picioare. Asta nu avea să-l facă pentru tatăl meu, dar din punct de vedere financiar a cedat. Ceea ce a decis a fost să o ridice la optsprezece centimetri de la sol. În acest fel, doar...